کابل RG59
    
بازدید: 923
    

کابل RG59 چیست؟

کابل کواکسیال RG59 مخفف Radio Gauge  است که عبارت Gauge بیان کننده ضخامت کابل می باشد لذا عددی که در کنار آن قرار می گیرد اشاره به ضخامت کابل دارد هر چه عدد بیشتر باشد هسته مرکزی کابل (مغزی کابل)  نازکتر است . آنچه که در ادامه می خوانید به شرح زیر است:

 

 ساختار کابل کواکسیال RG59  :

کابل کواکسیال نوعی کابل است که یک هادی داخلی دارد که توسط یک لایه عایق پلی اتیلن احاطه شده است همچنین کابل کواکسیال متشکل از دو نوع شیلد است که یا از جنس فویل است و یا دو سیم در هم تنیده شده، البته اکثر کابل های کواکسیال هر دو شیلد را دارند. توجه داشته باشید هرچه شیلد کابل ضخیم تر باشد به این معنا است که آن کابل می تواند سیگنال ها را در مسیر طولانی تری بدون افت کیفیت ارسال کند.

جنس شیلد فویلی آلومینیوم است که مرکز کابل را از تداخلات الکترومغناطیسی با فرکانس بالا محافظت می کند.

کابل کواکسیال  RG59 دارای امپدانس  ۷۵ اهمی هستند.

 

کاربرد کابل کواکسیال RG59

– آنتن ماهواره‌های خانگی ،

– تلویزیون‌ها

– دوربین مدار بسته

– آنالوگ..

کیفیت کابل RG59 به چه چیزی بستگی دارد؟

کیفیت کابل کواکسیال به پارامترهایی از جمله جنس مغزی کابل، جنس شیلد (عایق رسانا دور هسته) و همچنین کیفیت پلاستیکی که به عنوان روکش دور کابل قرار دارد بستگی دارد. در نظر داشته باشید هر چه جنس هسته که از مس خالص باشد قیمت آن بالاتر و کیفیت بهتری دارد. همچنین توجه داشته باشید که کیفیت تصاویری که در دستگاه ضبط تصاویر (DVR) با کیفیت کابل دارای رابطه مستقیمی است.

 

خرید کابل RG59

قیمت خرید کابل RG59 تماما به کیفیت ساخت آن‌ها بستگی دارد، قطعا هرچه کیفیت ساخت بالاتر باشد و سیم‌ها مشخصات نزدیکتری به استانداردهای تعیین شده داشته باشند. با این حال شما می‌توانید برای آگاهی از قیمت کابل RG59 دراک با تیم پشتیبانی دراک تماس حاصل فرمایید تا متخصصین ما در اسرع وقت لیست قیمت روز سیم‌ها را در اختیار شما قرار دهند. مشاورین ما همچنین برای پاسخگویی به تمامی سوالات شما در زمینه‌ی انتخاب بهترین نوع سیم برای انجام پروژه‌های الکتریکی شما آماده هستند و جامع ترین اطلاعات موجود را در این زمینه در اختیار شما عزیزان قرار خواهند داد.



  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.